sâmbătă, 9 iulie 2011

Service Unavailable Error 503

asta pentru ca aveam chef sa mai scriu ceva pe blog si nebunii astia nu ma lasa.imi e frig , tremur(pentru ca am stat la soare azi ? sau de ce mama dracului,sper ca nu am facut insolatie) si astept momentul in care ma voi pune in pat,imediat dupa ce termin aici. Am facut`o azi sa zambeasca pe micuta mea(e o norocoasa si stie asta, ma intrebase cum o mai suport, daca nu eu atunci cine? chiar m-am simtit oka, nu conteaza ca patisesi nasoli,i`m your friendă, remember?) si acum pe seara imi trec o groaza de ganduri severe prin cap. Vreau sa ma gasesc, sa stiu ce-i cu mine,cine sunt, ce vreau, ce simt, ce stiu, ce pot sa ofer(mie ,tie, lumii intregi); Asta vrei si tu dragule, ti-am zis ca nu iti pasa si nici nu stiu de ce am zis-o. Bineinteles ca iti pasa, argumentez : iti faci timp pentru mine in fiecare zi,pe scurt :imi satisfaci o sumedenie de nevoi. dupa ce ti-am declarat ce de cacat ma simt, ca semn ca m-ai inteles, ti-ai asezat usor mana dupa gatul meu si ti-ai apropiat buzele de mine soptindu-mi ceea ce aveam nevoie sa aud( recitind ceea ce am scris ma gandesc daca nu cumva asta e manipulare adica te-am facut sa imi spui ceea ce vroiam sa aud/ aveam nevoie sa aud, haaa! am inghitit prea multa apa la strand! cu singuranta!) , vroiai sa vezi zambetul pe buzele mele care nu mai ai mult si le vei adora. Te-ai atasat de mine,si eu de tine si da mi-ai demonstrat ca iti pasa, defapt asta faci in fiecare moment si ceva imi spune ca iti pasa tot mai mult pe zi ce trece, ce se-ntampla cu tine?( da stiu ca raspunsul il voi gasi mereu in intrebarile pe care le pun)
Am convingerea ca vor iesii artificii peste ceva timp intre tu si mine. haa! Ai inceput usor sa arati(ca tine la mine , la aia ma refer), dar culmea sunt in dubii: poate glumesti?(niciodata nu ma prind cand vorbeste serios asa ca mereu o iau in gluma, sau cum imi place mie sa zic "glumesc in serios") Asa ca prefer sa nu ma aprind prea tare. Esti la fel de pripit ca mine in tot ceea ce faci, aiuritule, nu stii ce e cu viata ta. Sunt o companie placuta, ce pot sa zic, stiu asta. Stabilitatea si linistea le-ai (re)gasit cu mine ?

Un comentariu:

  1. am o intrebare. de ce toate chestile(bune sau nu),(chestii pentru ca nu stiu cum altcumva sa le numesc) care-mi marcheaza viata se intampla in data de 9?

    RăspundețiȘtergere