luni, 10 martie 2014

Ploua, poua si vad pe trotoar o silueta cunoscuta, parul roscat si palarioara roz. Nu aveam cum sa te uit doar ti-am zis ca imi place parul tau, -Hai sa te duc acasa! cumva nesigura accepti, fara sa stii ca o sa ma ai o viata. Te inchizi in tine, iti vad suferinta,si te iubesc nedeclarat printre jointuri de legale, pungi cu perlandez, sex anonim si tone de bautura. Te invat si te dezvat si fara sa imi dau seama devii ceva permanent in viata mea sau chiar ea. Erai acolo cand de fiecare data cand aveam nevoie cand nu aveam ce manca cand trebuia sa intru in casa pe geam sa fur mancare, cand am stat pe strazi, cand nu aveam nimic de oferit. Am plecat, am ajuns, am ajuns acolo unde e bine stiam ca tie nu si atunci iti zic direct M-am indagostit, te iubesc. Stiam ca tot ce e in jurul meu e innutil fara un "cel mai bun prieten". A urmat un an plin,plin de certul, gelozii tampite, nervi intinsi la maxim dar o iubire atat de profunda incat faceai primavara in orice zi din Decembrie. Am plecat tu m-ai urmat, inca suferi suferi pt greselile altora suferi pt ca unii se cred parinti. Speram sa uiti, sa uiti de el sa uiti de tot sa fim doar noi. Te imbratisez si te sarut printre cuvinte, ma captivezi cu frumusetea ta, as vrea sa fie numai soare, afara si-n inima ta! Gresesc, si ma comport ciudat, desii sunt mereu langa tine ma simt de parca ai plecat, si pleci pe bune cu tot cu amintiri cu tot, pasesti acum sprea alta lumee la care eu am zis, Nu pot! Am vrut sa uiti,sa uiti tot ce e rau, cred ca am ajutat si eu la asta, am vrut atat de mult sa zambesti dar cu timpul, sunt plictitsit o las pe maine, un zambet poate astepta. Inca visez un vis cum ne pierdem printre straini, cum lasam in spate tot ce nu ne trebuie si plecam cu cortul in Dubai sa mancam o savarina. Intr-o dimineata primesc un mesaj tot ce imi amintesc din el e "nu plange dupa mine" eu nu plang dar u? Te-am intalnit azi, ai venit sa culegi ultimele amintiri din casa si niste lucruri uitate in dimineata cu mesajul, te vad ca suferi imi povestesi dezamagiri, aceeasi oameni care si-nainte te-au ranit si te-au dat la o parte. Te iubesc si realizez ca poate tot raul din mine e cel mai vrumos lucru care ti s-a intamplat, vad ca doar eu am fost langa tine doar eu te stiu doar eu te pot iubi. As vrea sa plec, as vrea sa plec cu tine, tu nu mai esti... Sa plec sau sa raman?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu