duminică, 11 octombrie 2009

involuntar.




Ne pregatim mastile , ne lasam incet fata acoperita de intunericul ei..prindem curaj si pasim prudent in urmbra cortinei pana ajungem la mijlocul scenei.intram in pielea personajului superficial.Acomodandu-ne cu rolul incepe sa ne placa piesa. OBserv actori care isi dau masca jos..se opresc , aplauda , o aseaza la loc ascunzand zambetul si contiuna piesa.E infinita scena..si toti sunt acoperiti de masti, iti ia o piesa sa le vezi pe toate..sunt frumoase dar nu si replicile misteriosilor actori, asa ca prefer sa-mi opresc doar privirea neagra si sa trec mai departe pe langa misteriosii malefici..la un momendat cred ca se sfarseste plimbarea si apare diavolul..imi zambeste pervers ii intorc zambetul si incerc sa plec dar ma trage inapoi.. ma atinge, imi da jos masca si vrea imi acapareaze sufletul pentru eternitate,dar trupul natang nu-l lasa sa fie luat.Cat timp ramase jumatate din mine in picioare imi injunghie trupul cu un cutit plin de sangele meu rosu si imi saruta suav buzele moi si roze..ma priveste cu dezgust si pleaca. Iar eu zac intr-o balta sangerie..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu