joi, 15 octombrie 2009

partea a doua .



De acolo de jos vad cerul care e senin si cum trupul imi e calcat de picioarele actorilor grabiti.Simteam cum sufletul mi se rupe in mii de bucatele si mor.Dintr-o data incepe piesa vietii sa imi treaca fulgerator prin minte de la inceput pana in clipa in care mi-a fost injunghiat trupul.Totul incepuse sa capete o nuanta sangerie si sa se invarta in jurul meu, de acolo de jos vedeam totul si era groaznic.Ma cuprinde un fior ,inchid ochii strans si ii tin asa...apropii mainile si ma prind tare.Incet dispare si sentimentul de nesiguranta si incep sa simt cum se stoarce trupul pentru o picatura de sange .Deschid ochii.Incepe ploaia rece..potolindu-mi setea,invinetimdu-mi buzele facandu-mi trupul sa vibreze.Ploaia continua abundent si ma scufunda in lacrimile,in sangele meu.Incep sa nu mai am aer ,simt valurile cum intorc trupul slabit si plutesc usor pana la fund..deschid ochii pentru ultima oara dar nu mai vad nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu